Vilken underbar söndag



Vaknade kvart i två sen låg jag och drog mig till ungefär kl tre. Sen åkte jag och hämtade vår lille prins <3 Mamma trodde att han hade ont i örat men när jag kom verkade det bra igen så ja vi får väl hålla koll. Så satt jag där en stund innan vi åkte hem. Svetten rann från hans panna när vi kom hem och han somnade så sött i bilen. Men ville inte att han skulle sitta där när vi kom hem så la han i vagnen men då vaknade han igen. Då passade jag på att bada honom så han kunde bli lite avsvalkad. Sen gick jag runt lite och mös med honom så somnade han :) Och då passade jag på att bada i poolen en stund med Johan. Riktigt nice i vattnet faktiskt, först var det ju kallt sen vande man sig. Helt perfekt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0