Vet inte vad jag ska hitta på !



Sorry att mina rubriker och inlägg är så tråkiga de sista dagarna men är så sjukt trött så det känns om jag ska gå under. Lillen vaknade såklart när Johan stack till jobbet runt halv fem sen har han skrikit sedan dess. Han är ju skit trött eftersom han inte sov alls mycket igår heller men han kan inte slappna av. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Han verkade lite hungrig men han är så arg så han inte vill ta tutten heller. Men men får hoppas han somnar eller något snart iaf. Jag är inte ilika trött som igår så detta ska säkert gå bra :) Sen vid 15 tiden ska vi på kalas men tror Johan kommer nanna då han tydligen inte kunnat somna i natt. Så då förstår jag om han hellre nannar iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0