Etage igår :P



Jaha då blev det utgång ändå igår. Allting gick emot mig hela dagen så kände inte särskilt för det. Och sen kände inte Pernilla riktigt för det heller så ja vi sa vi skulle ta det en annan dag. Men sen ringde Anna och ville skit gärna och sådär, så peppa hon upp mig massa så ja jag bara Ja minsann jag ska ha kul ikväll :) Så mamma fick passa Timmie, Zara var också där :) Så stack vi ut så vi var väl på Etage vid 00 tiden och det kommer ju inte igång förrän runt halv två men ja vi hade roligt :) Satan vad vi dansade kändes som man svettades av 100kg. Träffade även en tjej som gick i min klass i högstadiet och hon hälsa grattis till bebisen och sådär. Träffade även Joel, hahahahaha han är så himla roligt.. Han härmade oss när vi dansade och sedan typ låtsas sjöng han och överdrev massa till mig.. haha pinsamt men skit roligt :)




Såhär såg jag ut dock tog jag på mig svarta strumpbyxor sen och mina stövlar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0