Dop för lille Lucas


Vi kom försent till kyrkan dock, för vi var lite sent klara hemma och sedan körde vi till fel kyrka. Men men de var bara 10min vi var sena så. Råkade väcka Timmie när vi tog upp han från bilstolen så han blev trött i kyrkan så jag fick resa mig med honom och stå typ vid ingången så jag kunde titta på ändå :) Jätte fint och bra låtar. Dom hade också valt den Du vet väl om att du är värdeful precis som jag tänkte. Efter kyrkan åkte vi bort till lokalen som låg i en annan liten by. Dukat jätte fint och super trevliga människor. Mycket lyckat :) Tittade även på när Josefin öppnade alla fina presenter. Och om två veckor är det Timmie´s tur att döpas ♥ Tyvärr tog jag inga bilder idag men alla andra gjorde så jag kan säkert få tag i några så ni får se hur super söt han är :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja visst var han söt lille Lucas. :) vet inte hur jag hamnade på din blogg från början men läser här ibland, så kul att läsa om er lille söte son. Vi var också på dopet idag, vi med lille Noel som är 11 månader :) så vi sågs nog på avstånd :)

2010-07-04 @ 20:23:30
URL: http://Www.strobel.se
Postat av: sanna

du vet väl om att du är värdefull.

så himla fin låt, sjunger den jämt i kyrkan (:

2010-07-05 @ 13:33:57
URL: http://ssaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0