Söndag - Känner mig nästan bakis



Usch jag är riktigt trött och ont i huvudet idag. Känns ju nästan som att jag är bakis. Blivit lite för sent två nätter i rad nu. Robban Och Fredrik kom igår så trodde jag bara dom skulle förfesta här men tydligen bestämde dom sig för att inte dra ut och satt istället och spelade Guitar hero till typ 3 sen palla jag inte mer så bad dom skruva ner för jag skulle nanna. Bitterkärring lr vadå? Nej men man är sjukt trött när man är gravid och när vi är uppe sådär sent blir det att vi sover bort hela dagen och visst även om vi inte har massa att göra varenda dag vill man ändå inte stiga upp rint 2 tiden. Men ja jag får se om min huvudvärk går över isf ska jag pilla lite i bebisrummet och även försöka skruva upp stången i garderoben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0