Shopping med syrran



Jag och syrran shoppade rundor medans hennes man och barnen var på vattenland. Snacka om att vi blev trötta i benen tillslut, vi fick t.om sätta oss på en bänk ett tag. Men vi hittade rätt mycket skoj båda två :)



En super söt pyjamas till lillen <3






Sen en liten sminkväska där jag ska ha mitt favo smink, lösögonfransar som jag ska testa och ett par strumpor till lillen som matchar hans superman dräkt. Från H&M.






Sen köpte jag ett rosett diadem och ett par örhänge.





Och sedan blev det en tripp till Gina Tricot. Där jag köpte en super fin randig tröja, säkert skit snygg till sommaren när man fått lite färg och är blond igen. Och så ett lila (men de ser blått ut) linne som jag nog ska ha på lördag då vi ska ha tjejmiddag..




Ja det blev ju lite iaf :)



Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken söt body =)

2010-01-31 @ 17:05:39
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Anna

Va, brukar dom? Jag vill verkligen inte dit där igen i allafall, där kryllade av blattar som verkligen tror dom får göra vad dom vill, när jag gick från baren till dansgolvet eller tvärtom så var det säkert fem pers som tog tag i mig, bara sådär.. och på dansgolvet, det kom blattar hela tiden, dom tog en på baken, ställde sig framför en när man stod där ett gäng och började dansa med en, så man fick knuffa undan dom, och även när man dansade så tog dom tag i en och försökte vända en om så man skulle dansa med dom, det var jättehemskt! Man kunde inte sätta sig ner någonstans i lugn och ro heller förrän man hade ngn hos sig. Så dit tänker jag aldrig mer gå, etage e mycket, mycket roligare tycker jag - i allafall om man gillar att dansa! :)

2010-01-31 @ 17:57:27
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Fia

Sv:Sist vi var på ultraljud ville dom inte visa sig , typiskt eftersom vi vill ta reda på kön denna gång.Men eftersom det är tvillingar så kommer vi få gå mer flera.Vi ska på ett den 25 feb och förhoppningsvis vill dom visa sig då =)

2010-01-31 @ 18:07:10
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Fia

Vi har det i släkten men vi kunde inte i vår vildaste fantasi tänka oss att vi skulle få det =) Men det kommer blir så mysigt!Sonen är helt laddad inför ankomsten hahaha =)

2010-01-31 @ 20:13:17
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe precis - jag vet att du inte heller gillar dom, vilket är bra för i din närhet kan jag kalla dom blattar om jag vill utan problem :p men gå inte dit säger jag bara och att du e gravid, risken finns nog att dom rör dig ändå, något en av killarna jag var ute med la märke till e att dom framförallt dras till blonda tjejer!Dom e riktigt äckliga jag fick knuffa till dom rejält med armbågarna o putta bort dom från mig, det var hemskt! Men jo, det e 25 på etage men man kommer in ändå det har jag gjort varje gång i allafall. Erika kan komma in där om hon har tur, jag vet att dom inte brukar släppa in 19/20åringar men chansen e större om man e med ett gäng där folk e lite äldre. Så ligger majoriteten av er kring 23-24 så borde hon komma in också, ni kan alltid höra! jag har haft kul på etage iaf, iofs har jag mest dansat med malene då, men inne på golvet i det andra rummet e det massa musik som man känner igen och kan sjunga med till så då gör det de mycket roligare att dansa också :) Jag ska kanske också ut i helgen som kommer, beror på om Malou kan eller om jag hittar ngn annan som kan lr vill med ut.. men malmös uteliv e mkt roligare än hässleholms hehe, kanske uppenbart iofs :P

2010-02-01 @ 00:33:13
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Madeleine

vilken underbart fin blogg! grattis till bebis i magen oxå ;-)

2010-02-02 @ 21:04:51
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0