Godmorgon


Haha steg nästan precis upp har bara hunnit att äta en bulle och ett druckit ett stort glas mjölk. Jag verkligen älskar mjölk nu när jag är gravid, dricker 4 liter på mindre än en vecka ungefär. Riktigt gott. Fast ja inte meningen jag skulle sova såhär länge men var nog för trött efter igår när jag steg upp så himla tidigt och var igång rätt mycket. Idag sker nog inte så mycket, älsklingen slutar vid 4 har jag för mig så då blir det att laga mat nästan direkt och sen blir det väl bara att ta det lugnt. Skönt det också. Ska iaf pilla lite i bebis rummet har inte haft tid till att göra det än. Och plocka ner granen, haha ja jag är seg med det. Men den är så fin och det är så mysigt med allt ljus. Nu kommer de bli helt tråkigt och mörkt ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0