Fick besök


Några av killarna kom hit en stund så blev inget mer pillande i barnrummet idag. Men maskeringstejpen tog ändå slut så vi får åka och köpa ny sådan imorgon. Men vi har iaf satt garderoberna på plats och jag har börjat lägga in så smått i dom. Killarna försökte fixa vårt Wii vet inte vad som hänt men får hoppas älsklingen kan fixa det sen iaf. Dom drog för en liten stund sedan iaf så nu sitter jag här och tar det lugnt faktiskt. Har beställt två böcker idag, en som man fyller i när man är gravid och sådär. Så får hoppas att jag minns en del iaf från hur det var i början och sen har jag ju skrivit en del o bloggen som jag kan gå tillbaka och titta på. Sen den andra boken var en bok till bebisen " mitt första år " jätte fin såg den ut att vara iaf. Så dom kommer väl i veckan :) Spännande.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0