Årsresume 2009 !!







Lille Victor föddes och jag blev faster för 3e gången.








 Den 19januari var hela familjen samlad och åt middag hemma hos mormor. Bara flickor förutom Jonas och Victor :)









Sen i mars flyttade jag och Johan tillsammans.








Sen var det dax för lille Victor och ha dop. Jag och Sara var gudmödrar :)








I april gifte sig Linda med Patrik. Så nu heter hon Fridvall :)
Samma dag var det även dop för lilla Nicole.








På sommaren hittade vi på massa mysiga saker, så som att grilla med familjen i Limhamn.










I slutet av Juli fick jag reda på att jag var gravid <3







 

Mamma hade 50års fest :)







Jag, syrran och Zara var på Modell för en dag. Där dom sminkade en och så hade man med sig två ombyte av kläder och blev sedan fotograferade en hel dag. Dock blev vi besvikna på kvaliten av fotografen och även att man inte förstod priserna bättre.. Men roligt att ha gjort det iaf en gång.









Den 6 november klarade jag mitt körkort !!!









Blev en del fester även detta året :)







Och sedan fyllde Nicole 1år den 30dec.






Ja det var lite av det som hände under årets gång iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0