Torsdag 11/2



Blev lite för sent igår då vi kollade på film vid 12 tiden så la väl oss runt 2 eller så. Sen skulle jag upp nu halv 9 för pappa kommer och ska spackla klart och så. Tycker det är roligt att han är här då har jag någon att prata med. Fast ja idag är ju Johan också ledig så men han lär sova några timmar till. Idag sker inte mycket annat faktiskt, har fått riktigt ont i halsen idag :/ vet inte varför riktigt. Har ju inte frusit. Men ja drygt är det iaf så har precis druckit te och nu sitter jag med halstablett men hjälper ju ingenting.


Nej nu ska jag kila för pappa kommer väl när som helst. Men skriver mer senare och lägger väl in någon bild också.

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe ja sån sjuk dröm också! :p



Jag tänkte att jag skulle slinga det i typ röda slingor, alltså mer åt det mörkröda då inte orangeröd eller illröd... min frisör, när jag var där och klippte mig senast så frågade jag henne vad jag skulle passa i, och att jag ville ha något som inte fick mig att se blekare ut hehe :p och då tyckte hon typ guldiga slingor som går i den nyansen.. men det tror jag aldrig jag skulle passa i, så jag ska nog köra på röda slingor och säga att jag vill ha det hur blek jag än må se ut.. sen vet jag inte om jag får ha i en annan färg till förutom den röda, verkade nästan så.. men då vet jag inte vilken mer färg jag ska ta :p Men vad tror du om röda slingor på mig?:)

Brukar du göra folieslingor lr i en sån mössa?

Haha nej stackare om du sitter där och håller på att färga håret så går vattnet :p då gäller det att få ur färgen fort :p

2010-02-11 @ 12:54:10
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo guldiga har jag också svårt att tänka mig, kännsi nte som att jag skulle passa så bra i det. Aha okej, men blir slingorna smala och jämna trots att man använder folie då? hehe jag har ju aldrig använt något sånt så jag har noll koll :p

2010-02-11 @ 13:27:31
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Anna

ah okej, men då väljer jag folie, det verkar bra! :) kostar samma pris för vilket jag än väljer hos hon här också så :)



hehe jaså har du? jag tycker du verkar ha fin hårkvalité eller ja ditt hår är fint iaf! :)

2010-02-11 @ 13:37:06
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0