Tjejmiddagen !



Jag och syrran hade tjejmiddag hemma hos mig igår. Vi hade sagt klockan 18 och alla tjejerna var faktiskt punktliga även dom som skulle komma senare. Så det var nice. Till mat hade vi gjort Tacopaj, sallad, nacho chips och dippa och alla verka iaf gilla det. Riktigt roligt hade jag iaf, pratade massa minnen och även saker som hänt senare, ja allt mellan himmel och jord ungefär.. Sen hade vi chips, dippa och salta pinnar att gnafsa på. Vi alla ville typ dra ut men ja det blev inte så ändå av många olika anledningar, syrran fick t.ex migrän och sånt så ja det var lite trist. Men vi får dra ut en annan helg tjejer. Men jag hade iaf super skoj och la mig inte förrän runt halv fyra då sista girlen drog hem. Johan och Robban kom väl vid halv tre eller nåt så vi fyra satt och snacka lite och sådär också..



Tack för en super rolig kväll tjejer :)


Det blev tyvärr inte många bilder alls, tjejerna gillar inte va me på foto så.. Men nån fick jag minsann ;)





Kommentarer
Postat av: Anna

Var ju tur det och ni verkar ju ha haft en rolig kväll så det var ju bra det när du fick slita ås mycket!:) Nej blev dessvärre inte utgång för min del, nämner Malou att hon e förkyld så e det kört typ då blir det aldrig något så det var nästan förväntat. Jag får hoppas på kommande helg istället:)

2010-02-07 @ 15:15:01
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe ja det e tur, så jag hoppas på nästa, men det e lite trist jag har varit festsugen typ 3 helger i rad nu och helg nr1 var jag pank så då kunde jag inte :p nr 2 så sa dom till mig försent o denna så var de ingen som kunde. Men jag förstår att du vill hinna ut någon gång innan du ska föda, sen blir det ju rätt svårt att få tid till det därefter plus att när bebisen e jätteliten så vill man inte lämna bort den heller även om bara för en natt, kan jag tänka mig :)

2010-02-07 @ 16:22:29
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Karolina

TAAAAACK GUMMAN!!

Det var super kul och du såg super söt ut =)

2010-02-07 @ 18:31:20
Postat av: Anny

synd jag inte kunde komma:( ni ser ut att ha jätte trevligt.:) Puss

2010-02-09 @ 13:40:51
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0