Tjejkväll !!



Igår åkte jag hem till Mimmi så jag var där runt sju tiden. Så gick vi hem till henne och satt och snacka en massa tills det var dax att hämta Denice på centralen. Vi tog bussen dit för det kändes smidigast i med dom bygger om och inte så lätt att parkera där. Hämtade henne sen bussen tillbaka :) Så hade Mimmi gjort jätte god lasange som vi satte in i ugnen när vi kom tillbaka och gjorde sallad till det. Det var riktigt gott alltså, nu är jag sugen på det hela tiden. Ska minsann också testa att laga det en dag snart. Riktigt super trevlig kväll med massa prat och så tittade vi även på hairspray. Jag tog första bussen mot centralen vid 1 tiden. Så var älsklingen på centralen så ville han jag skulle komma bort och säga hej innan han fortsatte jobba. Så det gjorde jag, dock missade jag bussen hem med 2 minuter då :( så fick vänta på nästa som kom efter 20min. Men älsklingen underhöll mig iaf de första 10 min :P Så ja jag var hemma vid halv tre tiden och sedan kom älskling hem från jobbet en timme senare..



Tack för igår ikväll tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0