Kanske dax att sova ?!



Har börjat spela nåt hotel spel som Johan fixat till mig. Men jag blir bara irriterad, när de känns som det går bra så glömmer man spara så råkar man dabba sig så förlorar man helt mycket pengar :/ Får kämpa med det imorgon istället.. Nu ska jag krypa ner till min sussande älskling i sängen <3 Han ska ju snart upp och jobba så..



Uffe var här innan och hjälpte oss bygga en ställning som målaren ska ha när han sätter tapet i hallen. Sen ska vi bara slipa ner alla kanterna lr vad det nu heter innan han kommer också..Så det bara kommer vara för honom att sätta tapeten och inte massa annat onödigt trams.. Men ja vi får se.. Han ringer väl i veckan..



Imorgon eller ja senare idag ;) Blir nog bara en slappe dag faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej i första taget lär man ju dessutom vara väldigt upptagen med att ta hand om barnet, men sen när det gått kanske gått mer än ett halvår och börjar närma sig året då kan man ändå ut och bara snacka och ta ett glas med vännerna eller sådär! Det bästa är ändå trots allt att ni är två föräldrar så är den ena borta kan den andre ta hand om lillen :)



Förresten vad e det för hotellspel? Jag behöver något att fördriva tiden med ibland haha :p

2010-02-08 @ 12:41:43
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: nu är finalisterna av veckans blogg uppe!

kika in för att se om du är en av dom, annars kan du alltid lägga en röst på någon av de andra! :)

2010-02-08 @ 16:46:31
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0