Föräldragrupp - Förlossningen


Idag var jag på möte 1 av 3. Vi var faktiskt riktigt många där så rummet blev fullt. Tyvärr hann inte Johan komma i med han slutade ett och hade inte varit där förrän runt tjugo i två eller så. Pratade massa om förlossningen och sådant. Hon visade ett bäckenben och hur bebisen börjar rotera där när det är dax. Sen pratade vi lite om bedövning men det ska vi gå in mer på nästa gång. Sen kom det massa roliga frågor så i mellan åt trodde jag inte jag skulle kunna hålla mig. Typ ska man inte kissa när man har värkar ifall bebisen kommer i toaletten ?! Alltså man lär ju ändå märka om det är så långt gånget. Men ja det var faktiskt ändå intressant att lyssna iaf.. Pratade också lite om vad man ska packa med sig så jag tror jag får uppgradera min väska en storlek för att få plats med allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0