Fest hos Robert igår !


Jag är riktigt sjukt trött idag alltså. Min kropp orkar inte vara uppe sådär sent för tillfället. Men jag hade super trevligt faktiskt. Vi var i Roberts och deras Poolrum så det var mysigt, dock blev det att vissa satt inne vid musiken sen vissa vid brasan så blev lite uppdelat. Jag klarade inte att vara vid musiken för jag mår illa efter en stund när det bompar för mycket i magen så jag stannade vid den härliga brasan :) Men det var en toppen kväll och massa trevliga människor. Fick dock vin över hela mitt hår och kläder men jag gav igen ;) grrr.... Fille blev i kastad i poolen 2 ggr och inte nog med det så sprack hans byxor i början av kvällen så ja han fick ju byta om ett X antal ggr. Haha.. Jag och Johan stack hem när dom andra stack hem tror klockan var halv tre lr något sådant ?!



 

 

Fille, en av ggrna han blivit ikastad

 

 

Sen blev Ola också sugen på att ta ett dopp. Så han grabbade sin bikini och plumsade i :P

 

 


Nej de var en rolig kväll :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0