En kärleksförklaring




Tänkte visa den boken jag gav Johan på alla hjärtans dag. Tycker det är en väldigt söt present så kanske ett tips till er andra någon gång att ge den ni älskar.


Den heter En kärleksförklaring
Så i den svarar man på frågor om ens förhållande, hur man träffades, när o.s.v. Sen skriver man lite saker som ens starkaste minne från första tiden, varför man älskar personen, hur man tror allt ser om om 10år och massa sådant. Man sätter även in bilder. Själv så har jag satt in bilder även där det inte skulle vara utan gjort den lite mer personlig, även ritat dit lite hjärtan och sådant där jag tyckt det passat.







När han öppnade den hade jag även satt in två lotter, som han faktiskt vann 20kr på varje.










Ni kan köpa den ---> Här



Kommentarer
Postat av: Anny

nawww såå gulligt av dig, riktig romantiker:d vad sa han när han fick den?

2010-02-17 @ 12:36:04
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0