Dagens händelser.



Inte så jätte mycket som hänt idag. Var och snackade med min jobb coach, vi har alltid lika trevligt :) Tycker verkligen om att åka dit. Efter det stack jag ett annat ärende som också är klart nu tack och lov. Sen på vägen hem med bussen smsa jag syrran om att det var lagenrensning på Toys R Us och om hon skulle dit ville jag hänga med. Så direkt fick jag svar - kommer nu :P haha.. Så hon hämtade mig på busshållsplatsen där dom bor ungefär. Så stack vi först inom lindex och Kappahl och jag passade Nicki, busungen ville hela tiden springa iväg.. Haha så mitt i allt ringer pappa och det första han frågar är om jag är ute och joggar.. Hahahaha jag bara haha nej jagar nicole :P När vi var klara där hämtade vi upp Emilia på ridningen sen stack vi till Toys R Us men där var inget kul på rean :/ lite synd men men.. Sen en tripp till Maxi också som det alltid brukar bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0