Haha varit med mamma <3


Hon hämtade upp mig och Timmie innan så stack vi och kollade på ny bil till henne. Gahh snacka om att jag också blev sugen :P men det får minsann vänta.. Var väl där nån timmes tid och snackade med honom :P Väldigt trevlig iaf.. Sen hämtade Johan upp Timmie där för timmies farmor ville mysa med honom innan dom åker till Australien imorgon i en månad. Så efter det testade mamma köra med bilen en runda :P hehe gick ju hur bra som helst..


Sen när vi var klara där åkte vi till Jägers så köpte jag en julklapp till min systerdotter + en skjorta till mig själv :) och vi käkade BK för båda var svin hungriga.. Sen körde vi mot Maxi och hahahahahahaha vi skrattade så tårarna sprutade " framstjärt" hahaha det var kul ;) Sen nu är jag iaf hemma... jätte ont i huvudet :/ drygt men men det får gå..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-12-10 @ 17:56:49
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: malin

Hej!

Visste du att din outfit kan hjälpa barn att få rent vatten?

Läs mer på min blogg :)

2010-12-10 @ 18:02:25
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0