Ullared igår

Vi var framme runt halv två. Rätt mycket folk där inne ändå. Men lika kul som alltid, dock lite mer stressade då dom stängde klockan fem. Det satt massa skyltar där det stod att Tv-inspelning pågår för nya delar av Ullared serien. Hoppas banne mig inte att man är med någonstans jag hade inget smink och hade inte ens kammat mitt hår..hahaha :P och såg ut som en kines så trött jag var..  Jag köpte inte så jätte mycket. Hittade mycket till heminredning men eftersom vi inte ska bo kvar mer så köpte jag inget. Köpte lite kläder till Timmie och lite till mig. Blir mer nästa gång då det är alla julklappar o.s.v. som gäller.. Ställde oss i kassorna runt halv fem sen bar det av hemåt. Dock stannade vi och käkade på Mc donalds på vägen hem..



Här fikar vi inne på ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0