Valborg idag då !



Har inte jätte mycket att skriva när vi bara är hemma och myser. Men idag är det iaf valborg och som det ser ut så är det fest på landet hemma hos Filip. Dock vet jag inte om jag och Timmie ska åka dit. Har inte bestämt mig. Tycker det beror helt på vad det är för fest. Är det typ grilla, chilla med nice musik så är det ju lugnt. Men ska det supas som fan och spela så hög musik som det går så pallar jag inte ta med lillprinsen. Så ja jag är lite splittrad för man kan ju inte direkt veta vad de är för fest förrän man kommer dit. Dock kan jag ju köra hem när det börjar "balla ur" men kanske inte hittar hem därifrån ?! För jag har inte varit där innan och jag har världens dåligaste lokalsinne :P




Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis! Du vann tävlingen på min blogg. Maila dina kontaktuppgifter till [email protected] så sänder jag vidare dem till PingPong-barnkläder. Skriv adress, vilken vara du har valt och storlek.



Grattis!!

2010-05-01 @ 09:08:56
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: Fredrik :)

Tyckte festen hade lite av båda :D

Jag tyckte vissa började tappa kontrollen när de kastade med en milda culinessflaska i korridoren...



Hur härlig unge som helst, tycker det var häftigt att han inte gjorde ett ljud trots allt liv.

2010-05-02 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0