Tisdag 13/4



Stack hem till brorsan och Sandra runt 12 tiden idag och var väl där till kl 15. Satt och snackade ute i solen :) riktigt härligt väder idag också. Mina värkar var rätt starka så stod väl upp mestadels av tiden. Sen gick jag hem och har suttit/stått vid datan en stund. Och sedan jäklar vad värkarna kickade igång, kändes nästan som kom och hjälp mig att dö. Och det var väl var 4 minut dom kom och började vara i 2 min.. Men ja sen vet jag inte vad som hände men nu kommer dom inte alls ofta och gör knappt ont mer ... Jag börjar verkligen tröttna nu och att hoppas varje gång känns inte särskilt kul heller. Visst han kommer tillslut och frågan är när. Men nu har man blivit "lurad" tre dagar..

Kommentarer
Postat av: Karolina

han måste ju komma denna veckan.. man bör eller till och med inte får gå över två veckor har jag för mig



Hälsa att han är mer än välkommen att komma NU =)

2010-04-13 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0