Sortering i förrådet


Jag har hela tiden sagt att när det blir fint väder så ska jag sortera mina kartonger i förrådet. Johan säger att där är 19 stycken som är mina. Men ja så jag började så smått igår faktiskt. Jag har tömt 5 stycken helt faktiskt och med det jag ville spara av dom blev det 1 full. Som jag inte kan rubba så hoppas Johan klarar de :P Men sen tycker jag minsann att han är lite taskig för han lägger sig i det jag vill spara :/ Jag menar ja jag vill spara mina gamla dagböcker för det är roligt att läsa dom när man blir äldre. Jag vill spara vissa prynader för anledningen till att dom ligger i förrådet nu är ju för vi inte har någon direkt plats här inne för dom. Men någon gång kanske man köper större boende och då får dom kanske plats eller så har jag tröttnat på dom och slänger dom då istället. Men liksom låt mig spara de jag vill ?! Men han tycker de tar plats i förrådet. Jo men jag försöker ju trycka ihop det nu så mycke jag kan så det inte kommer vara lika många kartonger.



 

 

 

Vårt lilla underverk låg och nannade en stund i vagnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0