Kvällen !


Ola och Antonia kom innan runt halv 6 tiden tror jag det var. Så hade dom med sig Mc donalds :) Så mös dom lite med lillprinsen och sedan kollade vi på How I meet yout mother. Dock har jag ju redan sett alla men haha dom är roliga ändå. Snuttisen verkar fått igång magen iaf han har gjort nr 2 fem ggr på bara några timmar, duktig pojke :) Johan skulle ha tränat idag men så har ju vädret varit helt skumt, ös regnade när han skulle åka så han struntade i det. Så efter Ola och Antonia gått så tittade vi på lite fler How I meet yout mother och sedan spelade han lite gitarr för babyboy ♥ Och jag gick in och njöt av en härlig dusch :) Och nu satte jag mig här en stund men ska faktiskt gå och nanna om några minuter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0