Inatt jag drömde, något som ...

Jag aldrig dröööömt förut :P

Alltså usch i natt hade jag ännu en konstig dröm, drömde att jag och tre av mina tjejpolare skulle hälsa på en annan tjejpolare som bodde långt härifrån. Men så precis innan vi åkte så födde jag, en flicka :O som var helt stor. Alltså hon såg ut som 1 år eller något. Och jag bara grät för tänk alla pojksakerna vi köpt och vagnen och allt hur mycke pengar vi släng ut på det i killfärger. Men så skulle vi ändå hälsa på den här andra tjejen så jag bara nej jag vill åka hem igen och hon bara ja skönt för jag har andra gäster :P hahaha.. Och de andra tjejerna nejmen hallå klart vi ska stanna o.s.v. så var det fullt med asiater i hela hennes stora rum som vi fick gå runt och ta i hand. Och en av de andra tjejerna hade gjort nån sorts påse som hon delade ut till alla...


Aja verkligen knäppa drömmar jag har börjat få nu.



Kommentarer
Postat av: Lea

Ibland undrar man vart man får allt ifrån! här kommer tips på vad drömmar kan betyda:



http://www.lista.se/listor/mrkliga-frklaringar-p-vad-din-drm-kan-betyda-1051/

2010-04-09 @ 14:40:23
URL: http://glowingstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0