Hemfärden 18/4



Kommer skriva mer om förlossningen och så vid en annan tidpunkt eftersom jag vet att det är många som är nyfikna o.s.v. Men allt gick iaf super bra ♥ Men just nu vill jag bara njuta och pussas med min lilla prins ♥ Finns ingen härligare känsla än att ha honom hos mig. Han är så himla underbar. Jag är så lycklig att det räcker att jag tittar på honom så blir jag helt tårögd ♥ Äntligen, äntligen är du här hos oss. Efter nästan en hel vecka med värkar, men det är verkligen värt all smärta i världen för att sedan få ha dig i min famn ♥ Vi åkte hem redan igår vilket kändes riktigt skönt. Var på hälsoundersökning runt 08:30 med lillen. Där dom kollade ögonen, reflexer, nyckelbenen, höfterna, pungen, skallen o.s.v. och allt såg jätte bra ut. Johan hade ju sovit hemma på natten så han fixade med bilbarnstolen till familjebilen och sådär innan han kom. Sedan satt han och mös med honom en stund och då kom sköterskan in och kollade öronen och det såg också väldigt bra ut :) Och tillsist skulle dom väga honom innan vi åkte och då hade han gått ner till 3800g. Dom går ju ner en del nu de första dagarna innan maten och sådär kommit igång ordentligt. Sen efter det packa vi ner det sista och begav oss hemåt. Köpte Burger King på vägen också, gotti gott. Sen vill ju alla komma och se vårt lilla underverk också och vi har båda rätt stora familjer så nu får man dela upp det så alla får en liten stund var. Igår kom min svägerska Sandra, Felicia, Vilma hit så fick lillen ett jätte sött Timmy the cheap nalle som kunde säga bäh och även snarka. Cool va den :) Även stolta moster Linda kom innan jobbet för att mysa med lillen ♥ Och sedan i förmiddags kom morbror Jonas och tittade på lillen :) Han kommer bli helt bortskämd av allt mys hit och dit.




Redo för hemfärden
Vikt vid hemfärd: 3800g

 

 

Första besökarna hemma :)

 

 

Stolt moster ♥

 

Och imorse kom morbror Jonas och mös en stund med lillprinsen


Kommentarer
Postat av: beciell

Vilken sötnos! Grattis Sanna!!! =) Och Johan förstås.

2010-04-19 @ 16:59:46
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej gud vilken sötnos, han är ju lik dig också, är han inte?

Du får lägga upp fler bilder på honom, jättestort grattis! :)

Förstår att du är jätteglad över att äntligen ha honom hos dig!

2010-04-19 @ 19:26:18
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo iofs kan vara svårt att se såhär i början när han bara är någon dag gammal :)

Förstår att du tycker det, helt otroligt ändå att du har en bebis, en egen liten son! :)

Knappt så jag kan förstå att du har en liten hemma nu, hehe.



Och jag ser fram emot att få läsa om din förlossning och så med, är jättenyfiken på sånt! :)

2010-04-19 @ 22:54:48
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0