Härlig dag :)



Kom precis hem från syrran. Stack dit där vid halv fyra eller något sådant. Promenerade faktiskt dit, riktigt skönt väder förutom vinden. Nicole var super mysig idag och jag kunde faktiskt mysa med henne någon minut ♥ Sen vid halv sex körde vi hem snabbt till mig så jag kunde springa in och hämta min väska. Så körde vi Zara till dansen och efter det gick vi snabbt inom maxi, eko och skopunkten. Jag hittade ett par skor, ljusrosa super fina och fanns bara ett par kvar i min storlek. Men så kände jag att jag vill hitta svarta också men vi hade inte så mycket tid så fick strunta i skorna och ta de en annan dag istället. Sen hämtade vi upp Zara från dansen igen och så körde dom mig hem. Snart börjar Anna Anka på 3an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0