Fika med familjen



Igår hjälpte Johan mfl min mamma att flytta saker från hennes lägenhet till ett förråd. Och jonas var också där så jag stack hem och umgicks med Sandra ett tag. Eftersom det var ju inte lönt för mig att åka dit och vara i vägen med Timmie. Och inte lönt för Sandra att ta med Victor och Vilma dit så vi fick i uppdrag att köpa bullar :) Så sen när Johan skrev att dom hade ett lass kvar tänkte vi jamen de lär väl ta max en timme så då gör vi oss klara och barnen klara och åker och köpte bullar. Så det gjorde vi och sedan åkte vi hem till Uffe där alla skulle ses efteråt. Så väntade vi i trädgården men usch tyckte det var svinkallt :/ Men ja där satt vi i all oändlighet, tror de var runt 2h innan Uffe iaf dök upp och öppna till oss. Snacka om ett segt sista lass.. Men men sen droppa alla in en efter en och så satt vi och fikade och snackade massa. Och Timmie var lika poppis som vanligt ♥




Jag och lillprinsen i Uffes trädgård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0