Dag 3 i lillens liv ♥



Har varit vaken några timmar nu, sitter mest och kopplar av framför den bärbara. Och min lilla prins ligger i soffan brevid mig och sussar sött ♥ Jag håller på att fylla i lite i "min första bok", ska försöka att inte glömma fylla i något. Alltid roligt när han blir stor att titta i och jämnföra med eventuella syskon eller hans egna barn. Idag sker inte så mycket skulle vilja köra ut till mormor så det kanske vi gör lite senare ?!  Just nu nannar pappa Johan efter att ha spelat data hela natten :P Men det gör inget för då får jag ha min prins lite för mig själv.. hihi.. Ola och Antonia ska komma en sväng sen fram emot kvällen och titta på lillprinsen.



 


Kommentarer
Postat av: myrann

Gud så fin han är! Stort grattis! :)

2010-04-20 @ 13:09:12
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0