Bf + 10


Nu har jag gått över 10 dagar. Hoppas inte jag får en liten knubbis att trycka ut. Ne skämt och sido detta ska nog gå bra när det väl kommer igång. Förhoppningsvis vill värkarna starka igen idag så vi kan komma iväg. Annars lär jag bli igångsatt och det är jag faktiskt lite orolig för. Eftersom jag har hört att dels kan det bli mer långdraget att bli igångsatt och sen även att värkarna kan bli så mycket värre än om kroppen själv fixat det. Så hoppas hoppas verkligen det sätter igång själva.



Ingen annan som vågar gissa på datum nu ?! Haha alla har gett upp precis som jag har många ggr denna veckan. Men men tillslut kommer han ju ut till oss, han är bara en envis liten rackare ♥


Gissninglistan:

4 April - Mamma
4 April - Natha
5 April - Sandra
6 April - Erika
7 April - Annsofie
8 April - Anna
8 April - Sofie
8 April - Madde
9 April - Catarina
10 April - Mamma
10 April - Malin
10 April - Karro
11 April -  Marie
11 April - Karro
12 April - Nathalie P
13 April - Samanta
13 April - Therese
13 - 14 April - Anna
15 April - Sarah
19 April - Peter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen en envis liten plutt..

förstår han inte att han har det bättre ute med dig och Johan? :)

2010-04-16 @ 13:15:15
Postat av: Fru Evelina

Om det är till nån tröst så tryckte jag ut en STOR bebis utan att ens spricka, kroppen klarar det helt fantastiskt bra :-)

Hoppas det är dags snart!



KRAM

2010-04-16 @ 20:44:54
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Karolina

Jag trodde ju att han skulle komma förra helgen men nu är jag hundra på att det måste bli denna helgen istället =)

2010-04-16 @ 23:21:13
Postat av: jacklin

Han kommer den 22 :D

2010-04-17 @ 10:11:12
URL: http://jackiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0