Ola´s 20års fest !



Ja nu har jag ju lite tid att skriva så :) Vi var ju på 20års fest i fredags. Johan slutade 20 och snabbade sig hem, jag var redan klar men telefonen ringde i ett.. Sen när han var klar körde vi i racer fart och hämtade upp robban sen for vi dit.. Vi var såklart sist eftersom festen började egentligen kl 7.. Men ja ;) fint folk kommer lite sent.. Så åt vi lite middag där, riktigt gott måste jag verkligen säga ... Sen var det massa skoj och skratt hela kvällen. Och robban testade på att göra trappan, fy fan säger jag bara. Han skulle snapsa typ 5 olika sorter direkt efter varandra.. Men ja dom kom upp igen :P haha stackare.. Vi var väl hemma vid 2 eftersom Johan skulle upp tidigt och jobba..


Födelsedagsgrisen i mitten !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0