Grats big sis !


Idag ska syrran ha kalas dock fyllde hon år den 1sep och dumma jag glömde skicka sms till henne :/ bara för jag jobba så glömde jag bort de sen när jag slutat. men men idag ska vi fira henne iaf, får dock se om jag kan äta "riktig" mat idag. Lever ju på nyponsoppa och mackor för tillfället igen. Eller ja innan va det jogourt ! Kalaset börjar iaf kl 15 så jag ska snart in och duscha och sådär. Får se när Johan kommer hem också + han ska på nån fotbollsmatch och glo för han kanske ska börja spela för dom. Så vet inte om jag ska ringa mammi istället och be henne hämta mig till kalaset så får johan komma efter matchen.


Sker hos er idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0