Ullared !



Var i Ullared med syrran och Patrik i fredags. Steg upp runt 6:30 sen åkte vi runt 8 då mamma, zara och Nicole vaknat. Mamma skulle passa flickorna så :) Sen bar det iväg.. Somnade på vägen. När vi kom fram var klockan runt 10:30 och det regna/snöa. Både mina skor och Linda´s skor läcker in men direkt när jag satte ut foten så blev den dyng sur och jag fattade ingenting, lyfter på den och vad finns där? haha jo en fet spricka längst hela. Mina favis skor ju.. men men vi letade efter några billiga skor men hittade inga så fick plaska omkring med dom skorna där inte, men man glömde bort det nästan direkt. Sen gick vi runt där i ca 4 timmar, hittade en del saker till bebisen. Inga kläder dock i med jag inte vet könet men ja kudde, täcke, filt och lite sådant. Efter vi betalat gick vi och tömde i bilen sen gick vi och åt lite mat. Jag var inte så speciellt hungrig så delade en pizza med linda. Dock var den rätt liten så hon blev inte mätt :/ Sen körde vi hemåt och på vägen stack vi inom Maxi och köpte lite gottis (iaf jag) för det var ju idol sedan. Var hemma runt 20 då det började så det var perfekt..


Riktigt trevligt idag :) Tack tack..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0