Fredag idag då ja !



Skickade iväg ett sms till syrran "imorse" och fråga vad dom gjorde. Direkt fick jag ett sms vill du med till stan kommer strax och hämtar dig. Precis som hon kärde det på sig. Haha. Så hämtade dom mig men så fick vi dra hem till dom igen för vänta på patrik, så satt vi och kollade lite på barnvagnar på internet o.s.v. Sedan när han kom så stack vi till Triangeln och gick en sväng. Hittade en super söt dress till min lille pojk men den var stl 50 och då kan han bara ha den direkt när han föds typ så ville ha större storlek, får hoppas jag hittar den i större någon annanstans. Sen bestämde vi oss för att vi skulle köpa Bk med oss hem, hade en kupong från metro så skulle vi fixa fler så åkte runt i hela jäkla stan och letade metro tidiningar men icke so nicke. Så vi åkte dit ändå och sa som det var så fick ändå alla woppersen för rabatt. Tack så mycket.. Sen släppte dom mig hemma så kollade jag och älsklingen på tvn medans vi åt <3 Sedan åkte han för att klippa sig och jag har letat igenom hela min garderob efter något som passar över min mage och som jag kan ha på mig imorgon när vi ska på modell för en dag :P Har ingen fin klänning som passar nu så kör på lite tuffare kläder på några bilder sen nåt normalt, tajt så man ser att jag är gravid på någon bild :) Ska bli spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0