Körkortet avklarat och första rundan



JAAAAAAA så jäkla underbart nu har jag körkort och får lov att köra bil. Frukosten kom upp i morse så nervös jag var ( trevlig info va) haha.. Sen bar det av mot trafikskolan där jag hade min uppvärmningslektion 8:30 som gick jätte bra. Sen fick jag vänta på vägverket i 30min så där blev man lite nervös.. Gick ner och fixade stolen och speglar innan uppkörningläraren kom. Och när jag såg honom blev jag helt bomb säker på att jag inte skulle klara de för träffade honom på uppskrivningen och han verka lite sur av sig. Men han var hur snäll som helst och snackade med mig om lite allt möjligt. Men visst det var tyst mestadels av stunden men ja :P Klarade det galant iaf, körde ca 30min så tiden gick jätte snabbt.. Gahh kan knappt förstå det :)



Sen hämtade älsklingen mig i stan så körde vi inom körskolan så fick jag en t-shirt och massa grattis. Sen körde JAG därifrån hem till mormor en snabbis för att berätta det. Och efter det blev det till maxi och handla lite med darling. Sen släppte jag honom hemma och körde ENSAM hem till syrran.. Kändes som jag gjorde nåt olagligt, aldrig varit i bilen ensam innan mer än halkan men det räknas inte :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis, fan vad kul! :)

2009-11-06 @ 16:13:20
Postat av: Karolina

Gumman, Grattis!!

Skulle skrivit till dig men har inga pengar på mobilen..

Kom hem från Polen igår, o allt e fint här.

Var en evighet sen vi sågs =(

Hoppas allt är bra med dig och bebisen

2009-11-06 @ 22:12:59
Postat av: JOSEPHINE

GRATTIIIIIIIIIIS! :D

2009-11-07 @ 00:32:55
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0