Jul och nyår kläder?!



Jag satt och funderade lite över vad man kan ha på sig på julen och nyår. Detta året kommer jag ju vara rund så inte lönt att leta efter någon sexig nyårsklänning direkt. Utan får bli nåt löst över magen men ändå helt okej typ. Jag som älskar leta kläder inför nyårsfesten o.s.v. Men men det kommer ju fler år sån tur är. Men ja jag satt och kollade runt lite och hittade denna Tunikan. Hade nog varit snyggt med lite snygga armband och halsband, kanske en bolero och leggings kanske :) Och den ser ut att kunna passa när man är lite rund också :P Dock vet jag ju inte HUR rund jag kommer vara tills dess så svårt med storlek..


Vad tycker ni om den?





Eller har ni några andra tips som man kan hitta att ha på sig när man är gravid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0