Godmorgon ?!



Eller ja man kan inte kalla detta morgon direkt. Har sovit rätt konstigt fram till älsklingen kom hem från jobb vid 3-4 sen somna jag bra <3 Men har vaknat lite då och då men inte velat stiga upp. Sen vaknade jag nu kl 1, helt sjukt. Så länge har jag inte sovit på evighet. Ville till vellingeblomman idag men tror inte det är lönt så här sent, dom stänger 16:30 men ja vi får se. Längtar efter julen så mycket så jag vill bara tita på tomtar och sådant hela tiden :P + att vi ska köpa julstjärnor till storarummet men då måste vi ha en lång gardinstång så måste byta ut våra små :/ lite trist men ja så får set bli ..



Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, shit vad galet... vad sa hon när du berättade att du var gravid då? Du har ingen möjlighet att komma tillbaks till det andra där du jobbade förut då? Iofs kan du kanske lika gärna vänta nu tills efter bebisen blivit 1 år och så. Men ja det e tur att du har a-kassan, och nu när du e gravid med så e det inte så bra att gå och må dåligt.



Och jo 75% hade ju iofs räckt, men jag vill gärna ha ett heltids så jag kan flytta till Malmö också, hade varit kul! Kram

2009-11-08 @ 11:12:14
Postat av: Anna

Det kan jag inte riktigt fatta, hur hon kan bete sig så, hon borde vara medveten om att man inte ska anstränga sig som gravid och det lär hon vara medveten om därför känns det också som att hon försökte som du säger trötta ut dig, så du sliter ut dig och kanske hade fått missfall eller något. Aha okej, får hoppas han kommer tillbaks sen då så du kan få chans att jobba där lite igen, för där trivdes du ju i allafall. :)



Jaså? ja 13500 hade man ju klarat sig på faktiskt, även om man haft egen lägenhet. Men det e tufft att hitta jobb, söker som en tok men det känns nästan omöjligt att få något. :p

Kram

2009-11-08 @ 11:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0