Gårdagen


Ja som ni märkte blev det inte mycket uppdatering igår. Först hämtade mammi mig efter jobbet för jag hade såååå tråkigt och älsklingen nannade ändå. Så följde jag med henne till mobilia för hon skulle titta på ringar på guldfynd. Hittade en sjukt fin ring som hon köpte :) Riktigt fin var den. Så fick man handla för 500 eftersom man köpte en av ringarna på den sidan så då blev det att hon tog nån julsak till sig själv och sen till mig och mina syskon. Faktiskt riktigt roligt, sen när vi var klara där efter typ 1 timme. Tog ju lång tid att hitta den perfekta ringen så gick vi till Mc donalds för mamma hade ju jobbat så hon var hungrig. Och jag tog en liten hamburgare för 10 spänn och en dricka för jag var inte så hungrig, så satt vi och pratade där en stund innan vi stack hem. Sen kvällen spendera jag med älsklingen <3 Spelade massa på det nya spelet, riktigt roligt när vi spelar tsm men ja det varar väl inte så länge till ändå. Tyvärr. Gick inte och la oss förrän 3 på natten och det har jag inte gjort på evighet, helt chockad. Men hade så himla skoj :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0