Onsdag !!



Inte så mycket att dela med mig av idag eftersom jag jobbat 10-17.. Idag var det jätte mycket folk så man hade hela tiden något att göra + jag och christina fick upp en hel pall med byxor + byggde om lite på klädavdelningen.. Super nice !! Kom väl hem runt halv sex och så står min ängel och målar i köket <3 duktig.. Gäster har vi också :) Robban, sebbe och donnan dom ska tydligen spela nåt nytt spel sen... Dock fanns det ingen mat klar men det gör inget men dock vet vi inte vad vi pallar äta.. Dom andra ska käka pizza men det ska inte vi två.. Och vi kommer inte överens om vad vi ska äta då hahahaha svårt val idag ...


Vad ska ni käka idag ?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0