Monday !!



Steg upp 10 som sagt och gjorde mig klar sedan bar det av till körskolan :) Efter körskolan åkte jag till mammi <3 gud vad jag har saknar henne ... Önskar vi bodde närmre så jag kunde vara där ofta... Synd 2an här mittöver blev såld så snabbt :/  Men ja så käkade vi en pizza (sån man värmer) och satt och pratade massa hemma hos henne.. Sedan åkte vi till Öb och lite sådant sen blev det in till maxi för jag skulle laga min härliga Taco paj så hon kunde smaka den :) Efter det åkte vi hem så lagade jag maten så satt vi och snackade en del.. Sen var älsklingen duktig och klippte gräsmattan :) Tog foto som kommer upp senare ;) ... Medans mamma och jag bar över en jäkla en lr vad det heter till framsidan som Johans föräldrar ska ha.. Sen gick vi och kastade all vår reklam som vi samlat på hög i insamlingen en bit bort + gick hem till syrran och lämnade lite saker... Snackade en del till innan hon skulle till brorsan och kasta av lite saker också..  Sen har jag varit duktig och städat hela huset typ :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0