Körlektion - Mindre landsväg !!



Nu har tyvärr inte Jonas fler lektioner :'( Så nu ska jag börja köra mycket med någon som heter Krister eller något sånt.. Och även en del med Peter som jag körde med idag och har kört med innan.. Han är bra förutom att ibland pratar han så mycket att jag glömmer vad jag håller på med :P haha.. Men ja som sagt idag körde vi mindre landsväg och det gick jätte bra, körde även på motorvägen vilket var riktigt skoj med fart... Lärde mig tvärbromsa och även öka i snabbt tempo..  Ska även köra med Peter imorgon men då blir det stadskörning igen eftersom mindre landsväg kommer mer sen när det gäller vanliga landsvägar också... Är på punkt 10 nu av 16 så börjar närma sig.. Måste bara bruka allvar med pluggandet och sitta på körskolan och göra proven.. Så får börja med det nu, ska även gå på några lektioner faktiskt.. Får se om det är roligare än plugga bara rakt av...


Men haha snacka om att jag var zombie imorse när jag skulle upp kl 7.. Skulle vara på körskolan 8:30 och det tar ju en stund med bussen... Är fortfarande riktigt trött men inte lönt att gå och vila eftersom jag ska dra till jobbet om 1½ timme ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0