Husdjur !



Vi snackar en hel del om att skaffa husdjur och mina vänner är också på mig att vi borde ha det.. Men ja jag vet inte man blir så fast då. Och det är rätt mycket pengar om man nu ska ha hund och faktiskt vill jag resa en hel del innan jag skaffar djur. Men visst när man är ensam hemma skulle det varit underbart med en liten hund/katt här.. Och skulle varit skönt att gå ut och gå ibland, nu har man ju ingen direkt anledning till det så då drar man på det men har man hund så går man ju ut med den..  Vissa dagar känner jag för katt och vissa för hund och älsklingen ville först ha hund men nu pratar han om katt så jag vet inte riktigt.. det vi har bestämt att om vi ska ha hund ska det vara en liten antingen chihuahua eller papillon/tibetansk dvärgspets som rambo är <3 Så ja vi får se... Det är mycket jobb också ju inte bara massa gos..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0