Har ni sett på maken ?!


Idag slösades det ännu mer pengar. Vi köpte morsdag presenter vill våra underbara mammor och så hittade vi även en studentpresent till Erika gumman. Bara 13 dagar kvar nuuu gums !!! :D Gick även in i lite skoaffärer för jag behöver nya skor ;) Hittade först ett par men så fanns dom inte i strl 36 :/ Sen hittade jag ett par andra men där fanns bara 1 par kvar och någon hade dragit av spännena så det var inte lönt att köpa dom.. men jag ska ringa senare i veckan och fråga efter dom för dom var sååå snygga :) Ska ta och rensa bland mina skor en dag snart.. har sådana jag inte ens använder o.s.v. då kan mammi eller syrran ta dom istället liksom..


Hur har er dag varit ??



Såhär såg jag ut idag tills det blev för varmt då dock !!


Kommentarer
Postat av: Erika

whoho låter bra :D ja, nio dagar nu. tiden går FORT! :O

2009-06-03 @ 11:37:23
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0