Godmorgon !!



Steg upp för en halvtimme sedan ungefär.. För jag och syrran ska till Jula och köpa en symaskin som Zara ska få i födelsedagspresent.. Och jag ska köpa engångsgrillar för idag ska vi slappa i limhamn med grill, kubb och massa annat skoj :) Ska dit vid 2 ungefär så måste hinna köpa lite mat att grilla och så innan dess.. Och ska även köpa present till Zara men vet redan vad jag ska köpa så det är nice... Så det kommer bli kass uppdatering idag fram tills ikväll iaf då kommer jag säkert slänga upp någon bild från idag också så :)


Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Marie

Tura, trelleborg-travemünde :)

2009-05-02 @ 12:07:01
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Peter Carlberg

Hälsa Limhamn från mig, min födelsestad.

2009-05-02 @ 18:05:48
URL: http://blogg.pcguiden.org
Postat av: Erika

hehe, nej men vi ska fixa din också, inte sist! :) Läget är helt ok, trött bara, varit igång hela dagen. Själv då? Kram!

2009-05-02 @ 22:26:48
Postat av: Karolina

Tack för en stund tillsammans :)

2009-05-03 @ 00:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0