Fredag !!



Jobbade rätt soft tid idag 14:30-19.. Steg väl upp runt halv ett så fixa jag tvätten och sedan åt jag och älsklingen frukost <3 Så kom mammi och uffe lite snabbt så jag råkade glömma tiden och älsklingen bara  -håller du koll på klockan? jag bara nej vad är den.. Så var den 14:00 jag bara ahhh måste cykla nu så fick roffa åt mig alla sakerna och cykla satan.. Men det var helt okej kom fram runt 14:15 så jag hann slappna av lite och så innan det var dax :) Riktigt mycket folk idag också så det var roligt... Kom inte ifrån jobb förrän runt 19:25... Och nu är jag hemma och tar det lugnt.. Älsklingen jobbar till 4 i natt så träffar dock inte honom :(

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Skön blogg !

2009-06-23 @ 02:18:24
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0