What happens ..


God morgon :)
Jag är faktiskt relativt pigg idag, för tillfället..
Snart är det dax för jobb, jag och Sofia ska sätta upp skyltar i hela butiken..
Sen efter jobb ska Johan hämta mig så ska 2 av hans brödrar komma och titta på väggen vi ska riva för dom ska hjälpa oss med det. Så ska dom säga vad vi behöver för saker så får vi åka och köpa det direkt efter :) För dom ska riva den på lördag.. Riktigt skönt..Men vet inte om jag vill riva den ända upp eller bara en bit så det mest blir en stor öppning bara.. Får tänka på saken... Om man river ända upp måste man ha en balk lr något där men jag vill ha vitt så vill veta vad det finns för några.. Senska det ju matcha på sidorna, ahh jag blir helt förvirrad när jag tänker på allt..
nej nu ska jag iaf göra mig klar och dra till jobb ..
Ha en bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0