Vilken dag !!


Fick jobba över ^^.. Först till 16 vilket ändå var helt okej men sen fick jag migrän och fy fan vilken migrän det var.. Så då blev jag kinkig och ville avsluta så vi kunde gå hem men typ 15:30 fick vi besked att jobba över så ja de fick vi ju ta och göra... Sen blev jag lite lissen i ögat så jävla ont i huvudet jag hade... Det är något som går i min familj men inte många vet hur det känns och kan tänka sig in i sitsen utan bara tror man överdriver vilket är jobbigt för då har dom inga känslor för det hela... Min familj har alltid haft problem med huvudvärk... Riktigt drygt men inget man kan hjälpa... Sen skulle jag då cykla hem men var så satans yr av migränen så cyklade så sjukt sakta sen tillslut fick jag hoppa av och gå.. och när jag kom hem brast jag ut och bara kramade min älskling.. Så glad att han finns här för mig... !! Sen har jag fått proppa i mig alvedon och legat i sängen och sedan masserade han mig med tigerbalsam så nu känns det lite bättre men om jag har sådan här migrän imorrn kommer jag lätt inte klara av 12 timmar på jobb.. Vilket jag sa till tjejerna idag att mår jag såhär så är det inte lönt att ställa mig vid en kassa för jag kommer spy... men vi får se hur jag mår imorrn iaf... Hatar ha huvudvärk det är fan värre än de mesta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0