Torsdag !



Jobbat mellan 11-19 :) Helt okej tid men var lite segt idag.. Vaknat 3 ggr imorse, först av älsklingen när han gick iväg sen när han kom hem och sedan ringde hans bror Micke.. Men aja då var det ändå dax att stiga upp.. Duschade och gjorde mig klar sen cyklade jag till jobb :) Härligt väder idag eller ja det var kyligt men sol.. Men sen när det var dax att cykla hem så regnade det :( och så var det svin kallt.. När jag kom hem lagade vi mat. Blev korv och stroganoff ..Gotti gott.. Sen nu har vi slappat och suttit höär i stora rummet och tittat lite på wii spel och sådär som vi ska köpa :)

Och nu sitter älsklingen och skruvar i några handtag till lådorna här..

Nej nu ska jag gå upp och städa så att jag kan koppla in min dator ..

See ya !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som om ni kommit er tillrätta nu vad det lider

2009-03-26 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0