Tordag kväll !!


Är rent slut i rutan... Jobbade 12 timmar igår sen cykla jag hem efter det.. Och det ena låset paja :/ Nyckel bröts i det så Admir fick komma ut och bryta upp det med en bultsax... Sen när jag kom hem var jag så yr att jag fick gå och lägga mig i sängen sen somna jag där.. Och varje gång jag vaknade så var jag lika yr ... har antagligen med blodtrycket att göra tyvärr... Men ja så älsklingen fick äta ensam och han som hade gjort räkmackor... Super duper gulligt och jag kände mig skit taskig... Men det är sånt som händer...


Sen idag har jag jobbat 12timmar och 30min..Har haft riktigt ont i magen med men man måste stå ut. Och riktigt riktigt mycket folk vilket har varit trevligt.. men dagen har ändå gått sakta konstigt nog... De sista 3 timmarna var riktigt jobbiga så trött man var i huvudet och ont i benen... Sen cykla hem efter där igen och DET var riktigt jobbigt...Är lite yr idag med men det får funka... Älsklingen och jag var precis på BK och köpte mat så har nästan precis käkat upp :)

Hur har era dagar varit annars???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0