Tisdagen !


Steg upp vid 12 tiden ungefär så ringde syrran och fråga om hon och nicki kunde komma ett tag och det fick dom gärna.. Så dom kom strax där efter medans jag och älsklingen åt frukost.. Sen skulle han till jobb för ett möte så jag och syrran satt och snacka en massa och umgicks sen skulle hon hämta Zaris <3 Så passade jag nicole under tiden så himla go, så kom älsklingen hem så lekte vi med henne tills syrran och Zara kom.. Så stannade dom en stund sedan skulle Zara till tandläkaren så gick vi ungefär samtidigt för vi skulle köpa färg och lite sådant.. När vi köpt färgen åkte vi hem så började jag måla direkt och så kom Micke och hälsade på och hämta en skiva han skulle ha.. Sedan orka jag inte måla mer så då satte jag mig lite vid datorn medans dom satt vid den andre datorn och pillade :) Och efter det så var det matdax :) En underbar och fulspäckad dag idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0