Söndag !


Har varit på Jägers med mammi :) handlade pärm och plastfickor där man ska sätta in alla viktiga papper :) Och lite pennor och tippex och sådant man behöver. Sen köpte jag en ros och brudslöja och ett kort till min älskling <3 Och sedan käkade vi BK.. Älsklingen kom hem till oss några minuter efter vi kommit hem så fick han blomman. Vi har bestämt att inte köpa så dyrt till varandra nu eftersom vi håller på och köpa massa möbler och annat till hemmet.
Sen snackade vi med styrelsen så bara vi får nyckeln av säljarna så kan vi flytta in redan idag men nu får vi inte tag i mäklar idioten som vanligt. För säljarna ville vi förts skulle snacka med han sen skriva nåt eget papper så dom vet dom kommer få sina pengar :S Menar de sköter ju banken inte vi ^^ .. Men visst jag förstår dom och jag skriver gärna på papper bara vi får flytta in idag.. Men som sagt mäklaren svarar inte som vanligt ^^ får hoppas att han ringer johan nu under kvällen iaf... Då slipper vi stress flytta allt utan ta lite då och då sen ta de tunga sakerna på lördag + då kan vi komma igång med allt annat snabbare :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att flytta... =) Lycka till =)

2009-03-02 @ 07:42:26
URL: http://munin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0